Strategie:

 

Internal:

 

Purpuse:

Uniek door te blijven bedenken dat we niet uniek zijn.

We nemen de dingen super serieus. Zonder het serieus te nemen.

 

Visie:

3 gym’s.

Het systeem van personal gym hoorn moet zo perfect zijn dat het ook echt perfect is. En omdat wij denken dat het perfect is.

 

Misie:

Het systeem moet zo goed zijn dat mensen denken “ hoezo had ik daar niet op kunnen komen”.

 

Waarde:

Begrip, integriteit, authenticiteit, communicatie.

De trainers luisteren niet “naar je”, de trainers luisteren “voor je”.

De trainers spreken een taal die de klant (nog) niet spreekt. Alleen de klant ziet wel door het begrip van de trainer dat de trainer meer mogelijkheden ziet voor de klant dan de klant zelf.

De trainer kan woorden geven aan het doel wat de klant voor ogen heeft.

 

Positie:

 

Audience:

Mensen die komen voor resultaat: Iedereen komt voor resultaat, iedereen komt voor zichzelf.

Resultaat staat op nummer 1, gezelligheid staat op nummer 2.

Het publiek dat we aantrekken willen mensen inspireren, niet door wat ze zeggen alleen door wat ze doen.

Inspireren door wat mensen doen.

Mensen die begrip tonen alleen die niet per se rekening houden met de ander omdat de mensen weten dat daar geen transformatie is.

Compassie volle mensen luisteren, tonen empathie en sympathie en komen vervolgens over in actie door het resultaat te delen vanuit de praktijk.

Wij zoeken mensen die anderen mensen willen inspireren met daden, en niet met woorden.

(Inspiratie is iets naar binnen toe, qua training is dat het “gevoel” van hormonen en neurotransmitters die vrijkomen door training en doorzettingsvermogen, inspiratie is bij personal gym hoorn training van het lichaam)

 

Competitie:

Crossfit, fit for free, basic fit, big gym, Personal fitness nederland, Personal trainers.

Crossfit is community: samenhorigheid en iedereen doet hetzelfde,

 

Difference:

Personal gym > crossfit: Crossfit is veel gericht op community, Personal Gym hoorn is iedereen met zelfzelf bezig.

Personal gym> sportschool keten: Sportschool ketens zijn heel erg met zichzelf bezig en personal gym hoorn is inspiratievol door voorbeelden van bekende mensen.

Charecter:

 

Personality:

De persoonlijkheid van Personal Gym Hoorn:

Dat wat we zeggen, klopt.

Eerlijk: We weten wat je wilt en je doet iets anders, dan zal je het “eerlijk” horen. Zonder oordeel, wel vanuit kennis.

Personal gym hoorn denkt vanuit systemen: Lichtelijk autistisch.

De beste resultaten die personal gym hoorn bereikt is met mensen die het zelf snappen. En daarom is het belangrijk dat personal gym hoorn het snapt.

 

De trainers snappen zelf wat ze doen en zijn daarom eerlijk vanuit kennis.

De zijn een lerend karakter: Personal gym hoorn gaat uit van intrinsieke motivatie.

 

We zijn soms heel tegenstrijdig als we merken dat mensen niet voor zichzelf denken. Dan kunnen we wat grappig overbrengen wat we willen overbrengen.

 

Brand voice:

Wij zijn onderdeel van een heel belangrijk deel van mensen hun leven. En de brandvoice is niet “ik”. Als iemand zich gaat identificeren dan denkt diegene niet meer voor zichzelf.

De mensen met de beste resultaten zijn de brand voice.

Reverentie is onze brand voice.

Onze brand voice is ons behaalde resultaat. Ons resultaat spreekt voor zich.

 

De mensen zijn de brand voice:

Verbal expression:

 

Name, tageline, promise:

Sterk, Strak en soepel.

Sterk zijn is sterk kunnen bewegen,

Strak zijn is ook iets kunnen met een sixpack.

Om er echt strak uit te zien moet je echt sterk zijn.

(lees “zijn”)

 

Soepel is bewegen waar je volgens je gewrichten kan bewegen. Niet te veel en niet te weinig.

 

Alles moet kloppen, rammen, sterk, strak, soepel, groot denken en klein beginnen.

 

Core massage: Authentieke transformatie:

Vanuit het niets, dit is wat ik wil doen. Thats it.

Dit is het, het is gewoon vet cool. Zo was het en nu met deze informatie is het zo.

 

Ik ga alles geven wat ik op dit moment heb, ik ga ook niet verder als ik kan want ik weet precies wat ik kan. Meer is niet beter. Wat je nu doet is onderdeel van meer, en daarom die je nu je uiteste best EN je ziet waarom het onderdeel is van meer.

En het boeit me geen moer wat iemand anders denkt.

 

Onze core massage is “eigenheid vinden in krachttraining”.

 

Story telling:

De resultaten: alles wat wij vertellen onderbouwen wij met resultaat, Natuurlijk is het wetenschappelijk onderbouwd, alleen onze echte story telling is echt gebeurd en vanuit mensen met resultaat.

 

Onze story telling is de liefde voor krachttraining.

Onze story telling is het maken van een keuze.

 

Onze story telling is zoals een topsporter die nog steeds sport als het niet hoeft. Voorbeeld van arjan robbe en wesley snijder.

 

Onze story telling is tot hart en nieren vertellen wat wij doen.

In de basis klopt het met wat hij doet en wat hij zegt.

We leven wat we doen, natuurlijk zijn wij ook niet perfect, en dat zullen we ook vertellen in onze story telling.

Visual expression:

 

Visual indentity:

Zwart, wit, grijs, blauw.

We willen niet de spullen of omgeving speciaal maken, we willen de mensen in onze gym bijzonder maken door de spullen op de achtergrond te houden.

 

Oud ijzer, oude spullen, het hoeft er niet perfect uit te zien want alles doet het gewoon.

 

Presence:

Ons logo en t shirts zijn niet te koop, de mechandise om resultaat te behalen als riemen, straps, pols banden wel.

 

We willen niet dat iedereen met onze spullen loopt, we willen dat als mensen met onze spullen loopt, dat de mensen dan de keuze hebben gemaakt.